Monday 2 March 2015

Alfalfa Complex Dan Vitamin E Punca Penceraian?

Setiap wanita yang melalui proses kelahiran pasti menghadapi beberapa perubahan pada diri mereka.Proses kelahiran itu juga menyebabkan otot bahagian dalaman wanita menjadi tidak sekencang seperti sebelum melalui fasa kelahiran. Rawatan perlu dilakukan bagi mengembalikan semula "keremajaan"otot tersebut.


Hampir kebanyakkan wanita yang baru lepas melalui proses kelahiran kebiasaannya sering letih,lesu dan kurang bermaya.Ada juga yang hilang ghairah untuk melakukan hubungan intim bersama pasangan mereka. Sindrom ini berlaku disebabkan oleh hilang keyakinan diri atas sebab beberapa faktor. Antaranya perubahan bentuk badan dan letih berpunca dari kurang tidur atau rehat. Situasi ini menyebabkan suami dipinggir dan tidak diberi perhatian yang sewajarnya. Jika dibiarkan masalah ini berlarutan,tidak mustahil kes penceraian juga boleh berlaku.

Untuk menyemarakkan kembali hubungan intim antara pasangan suami isteri itu, kami menawarkan beberapa produk yang mana ia boleh membantu mengatasi masalah yang dihadapi oleh pasangan tersebut. Antaranya :-

Vitamin E 
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif - Kajian pada tahun 1924,mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif.Para lelaki yang mengambil 600IU- 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka. 
  • Kelestarian Tenaga - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.



alfalfa complex dan keintiman
  • Melegakan keletihan - Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakkan penyakit.
  • Alfalfa Complex digelar sebagai "Raja Tumbuhan." Ia boleh membantu merawat masalah keputihan pada wanita. Sifatnya yang mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti " kacip fatimah " maka ia sangat membantu dalam perhubungan suami isteri ( to enchance libido ). Malah ia juga dikaitkan membantu pembesaran payudara.Maka dengan itu jelaslah Alfalfa Complex amat sesuai dan baik diambil oleh semua orang terutamanya kaum wanita yang mengalami masalah keputihan dan lain-lain.

esp tegang payudara

  • Kulit Remaja - Meransang pembentukan semula kulit dan otot,mengurangkan kedutan,agen,anti-penuaan,mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot. Dengan ini ia suatu bonus dalam membantu menegangkan kembali payudara anda.
  • Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun,maka ia baik untuk kekal bertenaga,mencegah migrain,imsonia dan tekanan.
  • Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur,membaiki masalah pigmentasi ,kedutan dan kesan tua.
  • Membaiki Memori - Meningkatkan kualiti memori,vitaliti,dorongan seksual dan ransangan.

Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni

testimoni alfalfa complex dan keintiman


testimoni alfalfa complex dan keintiman


testimoni alfalfa complex dan keintiman

testimoni alfalfa complex dan keintiman

testimoni alfalfa complex dan keintiman

testimoni alfalfa complex dan keintiman

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...