Thursday 21 May 2015

Testimoni Sendiri Berpuasa Dengan Shaklee

Hari Ketiga berpuasa dengan mengambil ESP dan Performance Drink. ESP saya ambil ketika sahur dan sebelum tidur.Manakala Performance Drink saya ambil ketika berbuka. Masing-masing saya campurkan dengan air ribena.Makin lazatlah rasanya.

Serius testimoni sendiri bila saya ambil ESP dan Performance Drink ni memang tak rasa letih,penat atau lapar. Walaupun jam sudah menunjukkan pukul 6pm masih rasa bertenaga macam hari kebiasaan tak puasa. Masih larat lagi sediakan santapan berbuka puasa seisi family tau! Hari Isnin saya masak Chicken Chop dan Lamb Chop. Hari Selasa saya masak Mee Kari, Rabu tak puasa ( relax kejaplah ) hehehe dan tadi saya buat Mee Sup. Nak tengok tak rupe mee Kari saya? Kalau Nak boleh KLIK SINI. Rupe nampak kureng menarik tapi rasa TIP!TOP! hhhahh.. Angkat Bakul nampak? hehhhe..
Nak tau tak apa fungsi ESP? Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.Sangat sesuai untuk semua peringkat umur -tua dan muda. Manakala,kandungan Indeks Glisemik ( G.I ) yang rendah iaitu 39,menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kecing manis. Selain itu, ESP membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun,maka ia baik untuk kekal bertenaga,mencegah migrain,imsonia dan tekanan.


Manakala Performance Drink mencegah Penyahhidratan. Iyalah sehariankan tak minum dan makan surelah badan kurang air dan hidrate buat letih. Tapi dengan pengambilan Performance Drink ini memang takkan letih. Tak kisah nak ambil time sahur boleh atau time berbuka.. Saya ambil time berbuka. Memang relax je la rasa lepas berbuka. Kalau tidak, lepas seharian berpuasa kemudian berbuka melantak bagai,pasti badan jadi letih. Betul tak? Kalau betul,bagus anda cuba Performance Drink ini. Tak rugi! Harga sangatlah berbaloi. Ini bukan minuman biasa-biasa tau.Para atlete USA, NASA Angkasawan pon ambil minuman ini untuk 
membantu mereka dalam mencipta rekod dunia baik dalam dunia sukan mahupun aktiviti pengembaraan. 

Dan yang akhir sekali Meal Shakes. Meal Shakes ini lebih kurang fungsi dengan ESP. Terpulang mana satu anda suka. Saya lebih gemar ESP.Anak-anak biasanya saya bagi Meal Shakes. Meal Shakes merupakan minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin,mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan,lazat untuk dinikmati oleh semua golongan. 









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...