Friday 27 February 2015

Herbal Blend

Herbal Blend merupakan sejenis krim sapuan pelbagai jenis masalah. Ia juga merupakan salah satu produk HOT Shaklee .Dengan kapasiti 113mg, krim ini boleh digunakan untuk satu tempoh jangka masa yang panjang. Ia bergantung kepada cara penggunaannya. Melalui pengalaman saya, sudah setahun saya menggunakannya namun kini masih berbaki. Saya menyimpan krim ini untuk kegunaan kecemasan keluarga seperti gigitan serangga, ruam anak dan untuk urut badan yang lenguh. Tahan lama. Berbaloi dengan harganya yang sangat berpatutan.

Manfaat Herbal Blend


Sekilas fakta herbal blend:
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
Herbal blend adalah produk semulajadi tanpa PARABEN. Oleh itu ianya boleh disapu pada bayi dan juga orang dewasa.

Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni
Testimoni herbal blend

Testimoni herbal blend


Testimoni herbal blend


Testimoni herbal blend

Testimoni herbal blend


Testimoni herbal blend

Testimoni herbal blend

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...