Sunday 14 December 2014

Vivix Shaklee

Setahun yang lalu,Shaklee memperkenalkan Vivix produk supplemen revolusionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular.Lebih 1 juta botol vivix telah pun dijual. 

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee,Syarikat No 1 supplemen makanan di Amerika.

Di dalam kajian makmal,ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisme penting penuaan pada tahap sellular.


4 Mekanisme Penuaan Pada Tahap Sellular

1) Kerosakkan DNA
  • Setiap hari ,sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.       Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik,menghasilkan satu "typo ( kesilapan dari yang asal ) yang mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaik sellular DNA.
  • Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi  ( kemerosotan ) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama,ujian klinikal terbaru,menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan     penuaan tahap sellular.
  • Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh sel-sel.Mitochondria ( penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan .Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis ( pembentukan baru ) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  • Penimbunan Protin AGEPenimbunan berlebihan protin AGE ( advanced glycation end pruducts ) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.Ramuan Vivix adalah lebih 10x kuat dari revestrol ( kandungan unik dalam anggur  "muscadine" untuk melambatkan pembentukan protin AGE.
vivix atasi darah tinggi

manfaat kesihatan

Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni :-
testimoni vivix shaklee

testimoni vivix shaklee

testimoni vivix shaklee

testimoni vivix shaklee



Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...