Tuesday 3 March 2015

Basic H Bantu Sengal Gigi

basic h dan sakit gigi
Sengal gigi datang lagi.. Maybe dah 3h terlupa ambil ostematrik.. Atau selalunye bile sengal gigi datang,saya telan ostematrik.. Alhamdulillah baik dengan izin-Nya.. Tapi Kali ni nak try dengan basic H.. Orang kata 1001 kegunaan.. Cuci periuk boleh! Mop lantai boleh! Cuci kasut boleh!Titis Kat gigi atau kumur2 bile sakit pon boleh.. Selalunya bile share dengan customer mula2 beli basic H ni,ada yang confuse nak letak basic H dalam kawasan mulut.. Anak saya sakit gigi aritu pon x berani ..last2 suami bawa pi Klinik Gigi.. Tapi hari ni sengal Gigi saya datang balik.. Suami paling laju suruh saya cuba basic H dari petang tadi .. Malam ni baru nak try.. Tapi tengok buih-buih pon seram sejuk nak buat .. He he.. Tapi Shaklee punya pasal kusahut cabarannya. he he ..

Alhamdulillah bangun pagi ni sengal gigi dah hilang. Dah boleh kunyah-kunyah.Semalam seharian kunyah sebelah kiri je sebab sakit geraham sebelah kanan. Penyakit lama datang lagi.Seperti dalam gambar di atas tu saya guna basic H kali ni. Kelihatan seperti buih-buih tu maybe saya letak banyak titis tu yang berbuih-buih. Basic H ni katanya tak da perasa,tak ada pewarna tapi mind set kita biasalah kalau dah tau kegunaan tu untuk mencuci bagai macam-macamlah bayang. Mulut rasa sedikit kebas.

Kesimpulan untuk saya ceritakan atau berkongsi di sini ialah basic H memang kene ada di setiap rumah kerana banyak kegunaannya. Contohnya ketika sakit gigi melanda di tengah-tengah malam,maka basic H atau Ostematrik boleh melegakan kesakitan itu. Dan ingin saya tegaskan produk ini bukan menyembuhkan tetapi membantu merawat masalah yang kita hadapi.


Kalau anda diluar sana ingin mencuba basic H ini,cara penggunaannya titiskan setitik sahaja dicampur bersama air dan kumur-kumurkan.Kemudian buang. Lain cara sapukan di gigi yang sakit itu. Selamat Mencuba!



basic h dan sakit gigi

basic h dan sakit gigi

basic h dan sakit gigi

basic h dan sakit gigi

basic h dan sakit gigi


basic h dan sakit gigi

basic h dan sakit gigi

basic h dan sakit gigi

basic h dan sakit gigi


Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...