Showing posts with label Basic H Bantu Sengal Gigi. Show all posts
Showing posts with label Basic H Bantu Sengal Gigi. Show all posts

Tuesday, 3 March 2015

Basic H Bantu Sengal Gigi

basic h dan sakit gigi
Sengal gigi datang lagi.. Maybe dah 3h terlupa ambil ostematrik.. Atau selalunye bile sengal gigi datang,saya telan ostematrik.. Alhamdulillah baik dengan izin-Nya.. Tapi Kali ni nak try dengan basic H.. Orang kata 1001 kegunaan.. Cuci periuk boleh! Mop lantai boleh! Cuci kasut boleh!Titis Kat gigi atau kumur2 bile sakit pon boleh.. Selalunya bile share dengan customer mula2 beli basic H ni,ada yang confuse nak letak basic H dalam kawasan mulut.. Anak saya sakit gigi aritu pon x berani ..last2 suami bawa pi Klinik Gigi.. Tapi hari ni sengal Gigi saya datang balik.. Suami paling laju suruh saya cuba basic H dari petang tadi .. Malam ni baru nak try.. Tapi tengok buih-buih pon seram sejuk nak buat .. He he.. Tapi Shaklee punya pasal kusahut cabarannya. he he ..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...