Saturday 2 May 2015

11 Testimoni Puasa Kekal Bertenaga Dan Tidak Lapar Dengan Shaklee

Alhamdulillah. Seperti kita ketahui tinggal beberapa minggu sahaja lagi kita bakal menyambut Ramadhan. Dah ganti puasa belum? Sekarang ini musim orang ganti puasakan? Betul tak? Tahun lepas first time saya berpuasa bersama produk Shaklee. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Anak-anak pon kurang dengar rungutan keletihan atau kelaparan. Kalau tak, puas pujuk untuk bertahan sehingga sampai waktu berbuka. Anda bagaimana? Ada yang tercari-cari makanan tambahan sepanjang bulan puasa ini? Jom lihat :)

Suplemen Shaklee Untuk Bulan Ramadhan 
Set Mighty Gem Shaklee

Apa yang istimewanya ESP Shaklee ni? Kenapa ia merupakan hot seller Shaklee? kenapa setiap set kesihatan shaklee kita sarankan add on ESP Shaklee sekali? Mesti ada sebab kan? Kalau nak tahu, sila baca lebih lanjut...

Kenapa ESP Shaklee begitu istimewa?
  • Ia adalah makanan UTAMA dalam set kesihatan Shaklee
  • Penting dalam diet harian
  • Ia merupakan minuman berkhasiat - sumber protien lengkap, bermutu tinggi diperbuat daripada Soya yang Non-GMO. Iaitu soya yang TIDAK diubah genetiknya untuk memastikan kualiti maksimum.
  • Memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu rosak.
  • Setiap hidangan ESP Shaklee bersamaan 14g protien soya semulajadi, diproses menggunakan air (bukan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semulajadi isoflavones.
  • Tidak mengandungi kolestrol dan laktosa.
  • Mengandungi kesemua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk mengekalkan tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita dengan sendirinya.
  • Mengandungi sumber kalsium dan zat besi.
  • Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.
  • Mempunyai indeks Glisemic yang rendah yang bukan sahaja bagus untuk pesakit kencing manis, namun menyebabkannya dihadam secara perlahan-lahan oleh perut yang menyebabkan tenaga dilepaskan secara perlahan-lahan dan konsisten untuk rasa kenyang yang lama. 
Performance Drink 
  • Bertindak membekal tenaga & daya ketahanan fizikal dengan mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh. Ia mengandungi potassium,kalsium,sodium,phosphorus,magnesium dan chloride.Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian. Mencegah Penyahhidratan- mengurangkan kehausan,mencegah penyahidratan,melembabkan kulit dan kelihatan muda.
  • Satu hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja. Enak diminum begitu sahaja atau dicampur bersama minuman lain. Sangat sesuai untuk para atlet,mereka yang berpuasa,sebelum dan selepas pembedahan,tidur lewat malam,keletihan, penyahidratan otot dan kulit,vagina yang kering,cirit birit,tiada selera makan,rendah paras gula,kepeningan dan sebagainya.
Meal Shakes

  • Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi- buah-buahan,sayur-sayuran,kacang soya,lactalbumin ( sejenis susu) dan lain-lain.Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebiasaannya,ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin,lactoferrin,bacteriolysin dan sebagainya.
  • Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin,mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan,lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.
Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni

testimoni set puasa shaklee

testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee

testimoni set puasa shaklee

testimoni set puasa shaklee

testimoni set puasa shaklee

testimoni set puasa shaklee

testimoni set puasa shaklee


testimoni set puasa shaklee

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...