Tuesday 7 April 2015

Bagaimana GLA Complex Shaklee Bantu Kehamilan?

testimoni Gla Complex untuk hamil
GLA Complex berfungsi dalam membantu wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang kelihatan bewarna seakan putih telur.Anda perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu ketika subur? Cecair itulah yang menentukan tahap kesuburan seseorang wanita. Namun bagitu, tak semua wanita memperolehi cecair yang sebegitu ‘subur.'Bila kurang subur untuk hamil jadi sukar.

Jadi di sinilah fungsi GLA dalam  membantu  penghasilan cecair yang berkualiti sebagai melambangkan kesuburan wanita itu. Cecair yang subur akan membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub fallopio lalu bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup lebih lama dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun anda masih ada peluang untuk hamil sebab sperma masih lagi hidup di situ sehingga hari ke-5. 

Jadi, wanita-wanita yang masih belum dikurniakan rezeki anak, atau sudah pernah beranak tapi dah 5 tahun tak dapat juga anak kedua bolehlah cuba periksa cecair serviks masing-masing. Kalau cecair tu tebal, kecoklatan dan kering, itu petanda kurang baik sebab ia boleh menghalang persenyawaan.

Jadi, jangan ambil ringan dalam mengenali cecair kesuburan kita ya. Bagaimana pula kalau sudah subur, adakah akan terlebih subur bila ambil GLA Complex? Jawapannya tidak. GLA complex membantu mereka yang kurang subur, tetapi kalau sudah subur tu memang tiadalah sampai sebulan 2-3 kali bertelur ya.

Kelebihan GLA Complex Shaklee
  • GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.Ia juga berfungsi memberikan rasa kelegaan di mana asid gamma linolenik ( GLA ) kebiasaannya digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid,dan melegakan tanda-tanda putus haid.Jaminan yang pasti ia tiada perisa, pemanis,pewarna atau bahan pengawet tambahan.
  • Kebanyakkan GLA ( gamma - linolenic acid ) tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO), manakala GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO.Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO.Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.
  • Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik omega6.Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh Shaklee Guard,anti oksidan semualajdi yang dipatenkan.Biovailabilitynya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu.
testimoni gla complex untuk hamil

Kenapa produk Shaklee disebut GLA Complex? Kenapa tak disebut minyak borage je? 
Kerana kandungannya memang complex. Bukan sekadar mengandungi borage. GLA Complex Shaklee juga mengandungi asid gamma linolenik (GLA) dari minyak borage, asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

GLA bukan Sahaja Untuk Wanita. Ramai orang bersalah anggap bahawa GLA hanyalah untuk wanita. Sebenarnya suplemen GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia,ianya hanya diperolehi dari makanan. Sangat penting untuk kanak-kanak (potong gel lembut dan campurkan isinyadengan makanan ),remaja,dewasa dan juga selepas menopouse dan andropouse ( menopouse lelaki )
Set Kesuburan Yang Dicadangkan Untuk Suami Isteri
Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni
testimoni Gla Complex untuk hamil

testimoni Gla Complex untuk hamil

testimoni Gla Complex untuk hamil

testimoni Gla Complex untuk hamil


testimoni Gla Complex untuk hamil
testimoni Gla Complex untuk hamil

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...