Monday 6 April 2015

Testimoni Vitalea Chewable Kanak-Kanak

Vitalea Chewable atau dikenali multivitamin ini dicipta khas untuk kanak-kanak berusia 4 tahun ke atas.Sementara kanak-kanak berusia 2 tahun-3 tahun yang pandai menelan TABLET boleh ambil dengan pengawasan orang dewasa.Pengambilan yang dicadangkan dalam sehari ialah 2 biji bagi kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas. Sementara bawah 4 tahun pengambilannya sebiji sehari.

Vitalea kanak-kanak ini membekalkan 19 vitamin dan mineral yang sangat-sangat diperlukan oleh tumbesaran. Ia juga mengandungi sumber kalsium yang mana membantu dalam tumbesaran tulang,otak dan gigi. Selain itu,ia boleh meningkatkan daya tahan melawan penyakit. Pendek kata kanak-kanak yang mengambil vitalea ini jarang mendapat sakit seperti demam atau selesema.


Antara kelebihan lain vitalea chewable ini ialah ia membekalkan sumber lengkap 7 jenis vitamin B untuk fungsi tubuh yang betul. Ia juga menyediakan 150% nilai harian vitamin D untuk menyerap kalsium dengan lebih berkesan dan mengandungi 100% nilai harian Vitamin C yang tubuh badan anak anda perlukan.

Dengan pengambilan multivitamin ini kulit akan menjadi lebih cantik kerana ia kaya dengan antioksidan dan memiliki perasa anggur yang sedap. Keistimewaan yang terdapat pada multivitamin ini ialah ia tidak mempunyai pewarna,pengawet dan pemanis tambahan.Ia hanya mengandungi pemanis yang dikenali Xylitol yang melindungi gigi dari kaviti.

Vitalea Chewable ini amatlah sesuai diambil oleh kanak-kanak yang kurang selera makannya atau cerewet,kanak-kanak yang suka makan junk food,kanak-kanak yang tidak suka makan sayur-sayuran,kanak-kanak yang kurang suka minum susu yang mana vitalea chewable ini membekalkan 200mg kalsium dalam setiap hidangan. Selain itu,ia amat sesuai untuk kanak-kanak yang selalu jatuh sakit dan kurang aktif.

Di Bawah Ini Disertakan Beberapa Testimoni 
testimoni vitalea chewable


testimoni vitalea chewable

testimoni vitalea chewable

Vitamin Yang Sesuai Mengikut Peringkat Umur

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...