Thursday 12 March 2015

Zinc Complex Ganti Ikan Haruan Pulih Jahitan


Secara umum kita memang ketahui keberkesanan ikan haruan dalam membantu mengubati luka-luka dalaman terutamanya kepada wanita lepas bersalin. Sejak turun temurun lagi amalan perubatan menggunakan ikan haruan telah digunakan untuk membantu menyembuhkan luka selain meredakan penyakit berkaitan kulit seperti radang,gatal-gatal dan sebagianya.

Namun begitu kecanggihan teknologi sekarang tidak dapat disangkal lagi kerana dalam bidang perubatan ini telah ditemui kaedah pemakanan baru yang boleh menggantikan pengambilan ikan haruan kerana tidak semua orang sanggup makan ikan haruan ini disebabkan terdapat sedikit bau atau rasa yang kurang menyenangkan.Bagi yang tidak makan ikan haruan/pati ikan haruan yang sedikit hanyir, zinc adalah pilihan yang tepat untuk menggantikan ikan haruan. Zinc juga fungsinya sama seperti ikan haruan yang membantu mempercepatkan proses baik pulih luka luaran dan dalaman (rahim).

Zinc Complex sangat penting sebab ia membantu dalam proses pemulihan luka dengan lebih cepat baik luka bersalin normal atau luka bersalin ceaser atau luka pembedahan lain-lain zinc sangat membantu. Kenapa Ibu dalam pantang disuruh makan ikan haruan atau pati ikan haruan? Sebab kita mahukan zinc didalamnya untuk penyembuhan luka. Zinc juga mineral penting dalam meningkatkan sistem imuniti ibu.



Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni Zinc Untuk Luka Jahitan

zinc dan luka jahitan

zinc dan luka jahitan
zinc dan luka jahitan

zinc dan luka jahitan

zinc dan luka jahitan

zinc dan luka jahitan



Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...