Wednesday 11 March 2015

Bagaimana Ostematrik Bantu Ibu Dalam Berpantang ?


ostematrik dan ibu berpantang
Sama seperti ibu hamil ibu dalam pantang perlukan 1000mg kalsium sehari tetapi jika dalam masa yang sama ibu menyusukan anak, ibu memerlukan 1250mg kalsium sehari bersamaan dengan 5 gelas susu sehari. Wah! larat ke nak minum susu sampai 5 gelas sehari? Kalau tak larat apa kata telan sahaja Ostematrik.Senang dan lagi jimat duitkan?


ostematrik dan ibu berpantang

Ostematrik juga dilengkapi vitamin D,Magnesium,Boron,Manganese,Cooper dan zinc. Hanya Shaklee yang berikan kesemua tu. Kenapa? Adakah kesemua itu penting? Itu semua adalah vitamin dan mineral yang perlu untuk badan kita serap kalsium. Tanpa kesemua mineral itu, kita cuma minum susu atau makan pil kalsium tetapi badan tak mampu serap kalsium dengan sempurna. Majoriti akan keluar balik. Jadi rugikan? Maka kalau nak jimat duit kesihatan baik,paling mudah ambil sahaja Ostematrik.

ostematrik dan ibu berpantang

Ostematrik membantu mengatasi masalah insomnia atau dikenali masalah susah tidur. Jadi untuk ibu dalam berpantang,Ostematrik akan buat ibu tidur dengan lebih lena.Maka,walaupun ibu kene kerap bangun untuk susukan bayi tapi disebabkan ibu mampu tidur lena walaupun sekejap-sekejap,ibu tidak akan rasa letih dan lesu.

Ostematrik juga membantu dalam melancarkan pelawasan. Jadi ibu dapat mengelakkan masalah sembelit dan buasir yang memang ibu dalam pantang selalu hadapi. Dalam masa yang sama Ostematrik adalah salah satu "MILK BOOSTER." Kenapa? Sebab kalsium adalah antara komponen utama susu ibu.Jadi bila badan ibu ada bekalan kalsium yang cukup maka semakin lancarlah susu badan terhasil. Susu ibu yang tinggi kalsium juga lebih pekat dan bayi akan jadi cepat kenyang. Jadi kuranglah bayi meragam di tengah malam dan ibu juga boleh berehat dengan selesa untuk pulihkan kesihatan dan tenaga badan.

ostematrik dan ibu berpantang

Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni :-

ostemarik dan ibu berpantang

ostemarik dan ibu berpantang

ostemarik dan ibu berpantang

ostemarik dan ibu berpantang

ostemarik dan ibu berpantang

ostemarik dan ibu berpantang


Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...