Friday 20 February 2015

6 Biji Alfalfa Complex Maksimum Sehari?

Alfalfa Complex dikenali sebagai "Raja Tumbuhan " kerana mempunyai pelbagai khasiat antaranya berfungsi sebagai 'Kacip Fatimah'. Next saya cerita pasal fungsi istimewa itu. Tapi sekarang topik nak share " berapa banyak Alfalfa Complex yang lebih bagus diambil mengikut keperluan badan anda!" Kalau mengikut cadangan yang tertera pada botol Alfalfa Complex adalah 10 biji . Namun harus diingat kecukupan kuantiti air yang perlu diminum juga perlu seimbang dan mencukupi.

Alfalfa Complex mengandungi Vitamin K yang berfungsi untuk memekatkan darah.Maka itu,pengambilan air masak yang banyak sangat-sangat perlu dititik beratkan.

Jangan pandang remeh hal ini! Lebih bagus jika diambil 2 biji pagi,2 biji tengahari dan 2 biji malam supaya pengambilan air kosong kita seimbang. Total Alfalfa Complex diambil sehari adalah 6 biji. Jika ingin ambil lebih,pastikan pengambilan air juga lebih. Limit yang boleh diambil Alfalfa Complex ialah 10 biji sehari dan jangan lebih.

Untuk mengetahui lanjut Alfalfa Complex DI SINI .

Inilah dia salah satu vitamin yang membantu saya merawat penyakit Resdung yang semakin berkurangan. Untuk ketahui Set Resdung boleh KLIK SINI .

Kelebihan alfalfa shaklee


Alfalfa Complex shaklee
Perbandingan Alfalfa Complex Dan Produk Lain

Alfalfa Complex shaklee


Call/whatsapp 0197051983 
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com  
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya  
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihatuntuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...