Tuesday 3 February 2015

Alfalfa Complex 3 Dalam 1 Atasi Resdung

Tahukah anda resdung boleh membawa maut?
Resdung ialah radang yang berlaku pada rongga-rongga sinus di dalam tulang muka yang bersambung dengan hidung. Biasanya lendir dihasilkan oleh rongga-rongga ini pada setiap masa dan akan mengalir ke dalam hidung. Jika saluran sinus ini tersumbat,lendir tersebut akan terkumpul dan akan menjadi pekat seterusnya akan membiakkan kuman dan bakteria dan jika ia dibiarkan berterusan tanpa sebarang rawatan resdung akan menyebabkan kesihatan anda mula terjejas.Maka, sebab itu haruslah anda berusaha untuk merawat resdung Anda!

Pagi tadi kawan call bertanyakan set resdung Shaklee? Apa set resdung yang disediakan oleh Shaklee? Nak tau tak?


set resdung shaklee
set resdung shaklee
Antara set resdung yang disediakan Shaklee adalah seperti gambar di atas :-
Jika ingin tahu lanjut B Complex boleh Klik Sini .
Jika Ingin tahu lanjut Vitamin C boleh Klik Sini .
Jika Ingin tahu lanjut Alfalfa Complex boleh Klik Sini .

Saya ambil set resdung ini memang nampak kesan-kesannya. Hidung dah semakin kurang bersin dan gatal. Selain itu hidung rasa kering. Mula-mula ambil memang ada rasa side effect ( healing crisis ) . Muka gatal, kerap bersin sehinggakan rasa macam tak mau teruskan.Tapi atas nasihat member merangkap Upline saya,katanya itu kesan tindak balas ( pembuangan toksin ) sahaja. Jadi saya teruskan dan minum air putih lebih. Sebab Alfalfa Complex ni panas mengandungi vitamin K ( pekatkan darah ). Kalau kurang minum air takut pening kepala. Dalam masa 5 hari consume set resdung ni,dah mula nampak kesannya. Alhamdulillah sudah berkurangan.

Alfalfa Complex ini ada 2 size botol tau. Ada botol size kecil ( 330 biji ) dan ada botol size besar ( 700 biji ). Harga? Murah sangat dan tak rugi beli. Macam-macam kesan lain boleh dapat dengan pengambilan Alfalfa Complex ni. Nanti saya cerita ye. Size kecil berharga RM53 sahaja. Sementara botol size besar Rm 97.50. Botol kecil Alfalfa Complex tu boleh tahan 4 bulan tau bergantung cara pengambilan. Lamakan? Cuba bayangkan botol besar pulak? Bila akan abis eh? Mesti makan tahun kalau yang suka skip!skip! tu. Kalau harga tu mahal juga Jom join ahli. Lagi murah dari harga tu!!
Selain fungsi Alfalfa Complex untuk rawat resdung,boleh juga berfungsi sebagai " Kacip Fatimah " bagi kaum wanita. Memang rasa kesan-kesannya. Tak tipu pun. Nak cerita detail segan. Kalau nak tau kenelah cuba sendiri!! Selain itu juga, Alfalfa Complex ni salah satu set pelansingan tau... Nak tau lanjut set pelangsingan boleh  Klik Sini . Lain-lain kegunaan Alfalfa Complex ini untuk set penyusuan berfungsi sebagai 'milk Booster '. Boleh Klik Sini untuk ketahui lanjut. Nampakkan kelebihan produk Shaklee? Vitaminnya saling berkait antara satu sama lain. Tidak hanya tertumpu pada satu masalah sahaja dan boleh membantu merawat masalah-masalah lain. Rugi tak beli? Takkan? Jimat pon jimatkan?

Sekarang nak cerita pasal B Complex pulak. Harga? Murah aje! B Complex ni ada 120 biji RM 53 boleh tahan 4 bulan sebab makan sebiji sehari sahaja. So? Jimatkan? Nak jimat lagi,jom join ahli. Hanya RM 65 sahaja yuran keahlian SEUMUR HIDUP! B complex ni berfungsi sebagai anti stress dan membantu memelihara sistem saraf. So bila kita ni yang menghidap resdung pasti deria sistem saraf kita menjadi kurang efisyen. Jadi, ini penting kita ambil B Complex ni. Selain tu B Complex berfungsi dalam set Hamil, berpantang, dan set menambah berat badan. Sebenarnya macam-macam kebaikan B Complex ni.. Macam saya ibu beranak 5 ni kadang-kadang penat bila banyak sangat kerja tapi bila ambil B Complex kurang penat dan stress. Relax je!!! Lagi nak mudah kita ikut kemampuan kitalah.. Kalau dah letih ,penat mengemas tu.. Biarkan aje!! Kalau kemas sepah!kemas! sepah balik! Penatkan? Jadi tak payah paksa diri buat lagi. Jadi bila kita tak paksa diri kita buat benda yang diluar kemampuan kita,maka tak dela stress. Bukannya apa, bila stress nanti susah. Berat badan boleh naik.. Tapi saya tak pulak! Bila stress berat badan turun.. he he.. sebab kurang selera makan. Now,nak happy!happy! aje.. Hidup ini tiada rumitnya...Sebenarnya kita sendiri yang sengaja merumitkan. Betul tak?

Sekarang nak cerita Vitamin C pulak. Nak tau harga tak? Harga RM92.50 sahaja dan boleh tahan sampai 6 bulan. Tak payah suntik-suntik vitamin C nak cantik. Telan Vitamin C kami sahaja lagi baik. Suntikkan sakit? Vitamin C ni bertindak sebagai agen pemulihan tisu dalm set resdung. Selain tu bila ambil vitamin C, kesan lain saya nampak sistem imun badan bertambah baik dan jarang dapat demam atau selesema. Okla kan? Ada orang suka sakit ke? Takkan? Semua orang nak sentiasa sihat sebab bila sihat, semua aktiviti harian kita tidaklah terbatas. Kalau sakit datang, terpaksa baring atas katil aje. Suka ke macam tu? Jadi kesimpulannya bila ambil vitamin C untuk set resdung,vitamin C juga boleh untuk mereka yang menyusu baby. Kalau ada resdung masa yang sama menyusu baby, baby yang disusu tu dapat manfaatnya iaitu sistem imun badan ibu dan anak jadi baik. Baguskan? 2 in 1 dapat. Ibu sihat ! Anak sihat! Ibu ceria! Anak ceria!Kebaikan lain Vitamin C kami ni dikenali sebagai " Sustained Release". Apa tu Sustained Release? Maksudnya nak mudah faham,vitamin C kami ni bila telan tak musnah atau abis macam tu sahaja tapi ia lepas sikit-sikit bila badan kita perlukannya dalam masa 5 jam. Ha? Bestkan? Dahla jimat tapi berkualiti lagi. So apa tunggu lagi? JOM DAPATKANNYA!!!

Jadi, perbualan bersama rakan tadi dia nak try set resdung. Semoga perkongsian kebaikan vitamin ini,rakan saya serta pembaca di luar sana mendapat manfaatnya.

Di Bawah Ini Disertakan Testimoni
testimoni resdung


testimoni resdung

testimoni resdung





testimoni resdung

testimoni resdung


testimoni resdung
Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya..

        

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...