Sunday 30 March 2014

Bulan Mac Bulan Keberkatan Rezeki Saya

mac
Salam ...hai!hai! Kini tiba masanya bulan Mac melabuh tirai. Sekejapnya rasa.. pejam celik pejam celik dah nak ke bulan April pulakkk.. huhu.. Hampir 4 @ 5 bulan jugalah saya aktif dalam shaklee ni.. Sebelum ni slow je tapi bulan Mac ni la saya nampak rezeki saya dalam Shaklee sedikit bertambah... Bila tengok dah bertambah makin semangatla saya buat Shaklee nih.. hihi...
Apa yang best sangat dengan bulan Mac ni? Seperti yang kawan-kawan ketahui bulan Mac ni bulan promosi ESP.. memang ramai yang suka dan mau try ESP ni.. SO bila dihitung hasil perkongsian bulan Mac ni sebanyak 7 ESP terjual...
Bagi saya oklah tu .. Alhamdulillah .. satu permulaan yang bagus untuk saya terus mengorak langkah.Di bawah ni senarai barang-barang yang dapat saya kongsikan sepanjang bulan Mac ni.. :))

7 esp
2 garlic
1 vivix
1 vitamin E
1 nutriferon
1 vitamin C 
1 omega guard
10 Alfafa Complex size besar & kecil
8 lecithin
1 meal shake 

Bestkan bila kita dapat share kebaikan dengan ramai orang.. Di situ kepuasan yang diperolehi.. :)
   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...