Thursday 14 May 2015

Ostematrik Pilihan Terbaik Untuk Tulang

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru,jantung,hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas. Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

Untuk mengekalkan kesihatan tulang secara optima, pengambilan khasiat kalsium sebagai medium utama perlu dititiberatkan.
Difahamkan kadar pengambilan khasiat kalsium sehari semestinya tidak kurang daripada 800mg. Golongan belia memerlukan tidak kurang daripada 500mg. Keperluan kalsium wanita lebih tinggi berbanding lelaki dan tahap yang diperlukan adalah 1000mg setiap hari. Wanita hamil pula memerlukan 1500mg kalsium sehari.

Maka itu, Ostematrik antara pilihan terbaik kerana membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukkan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Pelbagai masalah tulang seperti berbunyi, rapuh,sakit belakang,lutut,bongkok.osteoporosis dan juga masalah kesihatan kronik seperti sakit urat,gout,radang sendi badan ( arthrihis ) kejang dan sawan dapat dicegah dengan pengambilan Ostematrik secara berterusan.

Seperti gambar di atas menunjukkan Ostematrik juga dilengkapi vitamin D,Magnesium,Boron,Manganese,Cooper dan zinc. Hanya Shaklee yang berikan kesemua tu. Kenapa? Adakah kesemua itu penting? Itu semua adalah vitamin dan mineral yang perlu untuk badan kita serap kalsium. Tanpa kesemua mineral itu, kita cuma minum susu atau makan pil kalsium tetapi badan tak mampu serap kalsium dengan sempurna. Majoriti akan keluar balik. Bila semua keluar balik, bagaimana nak dapatkan hasil yang baik? Betul tak? Rugikan? Maka kalau nak jimat duit kesihatan baik,paling mudah ambil sahaja Ostematrik. 

Di bawah Disertakan Beberapa Testimoni 
testimoni ostematrik dan tulang

testimoni ostematrik dan tulang


testimoni ostematrik dan tulang

testimoni ostematrik dan tulang


testimoni ostematrik dan tulang

testimoni ostematrik dan tulang

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...