Saturday 9 May 2015

10 Testimoni Herbal Blend Bantu Selesai 1001 Masalah

Herbal Blend merupakan sejenis krim sapuan pelbagai jenis masalah. Ia juga merupakan salah satu produk HOT Shaklee .Dengan kapasiti 113mg, krim ini boleh digunakan untuk satu tempoh jangka masa yang panjang. Ia bergantung kepada cara penggunaannya.
Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut,siku serta tumit kaki. Ia juga dingin,bermentol dan tidak berminyak. Selain itu,ia diperbuat daripada ektrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage,horse chestnut yarrow dan rosemary.
Antara rumusan utama dalam Herbal Blend:
SAGE & ROSEMARY – Herba semulajadi yang mempunyai fungsi anti-oksida dan anti-inflammatori/anti-radang
HORSE CHESTNUT – Membantu peredaran darah yang lebih lancar supaya penyembuhan luka lebih cepat dan efektif, pada masa yang sama membuatkan kapilari darah lebih kuat dan kurang fragile. Ia sangat special sebab mengandungi AESCIN yang berkesan melegakan bengkak dan radang tanpa mengganggu system immunity. Anda semua tahu kan, kebanyakan cream di pasaran yang digunakan untuk melegakan inflamasi termasuk radang kulit mengandungi STEROIDS yang bersifat immunosuppressive. Tapi horse chestnut yang mengandungi Aescin mempunyai fungsi seperti steroid TANPA menyebabkan immunosuppression! WOW!
YARROW – YES! Ini satu lagi healing property POWER dalam Herbal blend! Yarrow adalah tumbuhan yang banyak digunakan untuk merawat luka sejak turun termurun. Term englishnya “wound herbs” dan nama lainnya “soldier’s herbs”– kerana sering digunakan dalam oleh askar dalam peperangan untuk merawat luka zaman dahulukala. Ia berupaya menghentikan pendarahan, mempunyai fungsi anti-kuman (anti-microbial) serta boleh melegakan sakit (pain-reliever)!
CHAMOMILE – Juga bersifat anti-inflammatori dan anti-allergenic serta mempercepat proses penyembuhan luka. Kajian juga menunjukkan chamomile mempunyai property anti-kulat dan anti-bakteria yang berkesan!
Ya, ianya produk TERMURAH dalam rangkaian produk & supplemen Shaklee, tapi sangat bermanfaat!
Sekarang barulah saya YAKIN dengan Herbal Blend ini dan barulah saya tahu KENAPA IA BEGITU BERKESAN!


Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni :-
testimoni herbal blend

testimoni herbal blend

testimoni herbal blend

testimoni herbal blend

testimoni herbal blend


testimoni herbal blend

testimoni herbal blend

testimoni herbal blend

testimoni herbal blend


Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...