Friday 24 April 2015

Vitalea Pelengkap Nutrisi Bersamaan 40 Jenis Hidangan Lauk

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi -spirulina.Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks,disebut sebagai " Explo-tab".Ia merupakan tablet multi-vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil. 


Vitalea mampu menjadi pelengkap nutrisi kepada tubuh badan kita. Tahukah anda bahawa dengan pengambilan 2 biji Vitalea sehari adalah bersamaan dengan 40 jenis hidangan lauk yang lengkap dan berkhasiat. Ha?? Mana nak dapat makan 40 jenis lauk berkhasiat dalam seharikan? 

So dengan pengambilan Vitalea sebanyak 2 biji sehari ini juga sebenarnya membantu untuk mengisi lompong nutrient yang kita tidak dapat isi dengan pengambilan pemakanan harian kita.Maka jelaslah bahawa Vitalea bertindak sebagai pelengkap nutrisi yang penting untuk menampung kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian ) dan anemia.



fakta nutrisi
Fakta Nutrisi Di Dalam Vitalea


Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA


konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...