Monday 27 April 2015

Nak Rawat Resdung Tapi Hamil?

testimoni set kesuburan
Salam semua petang ini nak share testimoni member tau. Dia ada masalah resdung yang boleh dikatakan beratlah juga. Jadi saya suggest Set Resdung iaitu Alfalfa Complex, B Complex dan Vitamin C.

Kalau you all nak tau set resdung ini juga termasuk dalam set kesuburan. Hahhhaa.. Dalam pada nak sihat dikurnia rezeki juga. Alhamdulillah.. Memang bestkan tiba-tiba tau pregnant.. Saya yang dengar ni pon excited. :)

Alfalfa Complex 

  • Bertindak melawan alahan dengan memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif,kurap,bau badan dan ulat air ( athlete's foot ) dengan berkesan serta melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakkan penyakit.
  • Membantu atasi masalah keputihan, haid yang tidak teratur, senggugut dan membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti kacip fatimah). 

B Complex

  • Bertindak melawan tekanan dengan memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan,kemurungan dan imsonia.
  • Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.

Vitamin C

  • Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik,membantu sel darah putih menetang bakteria dan kuman,mengukuhkan sistem imun,mempertingkatkan alergi hidung dan kulit,asthma.Juga menyihatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu dan selesema. 


Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...