Monday 13 April 2015

Basic H Bantu Hilang Kerak Hitam Periuk

Alhamdulillah bersua kita lagi di Blog " Kedai Keluarga Sihat ". Petang ni nak share testimoni sendiri tau! Testimoni cuci periuk dan kuali menggunakan Basic H semudah ABC. Selalunyalah kan kalau berada di situasi macam ini ( periuk atau kuali berkerak tebal ), saya mesti rendam dari malam dan esok pagi cuci sahaja. Tetapi tadi nak dijadikan rezeki buat testimoni sendiri,saya boleh terlupa nak rendam dari malam. Bila nak guna tadi tengok alahai macam mana ni nak masak? Mesti susah nak sental cuci.

Tiba-tiba Allah swt bagi ilham teringatkan ada basic H!!!!! Sebelum ini tengok testimoni orang lain cuci periuk atau kuali guna Basic H. So kali ini peluang saya untuk buktikan sejauh mana keberkesanan Basic H ini dalam membantu saya memudahkan kerja dapur seperti ini.

Apalagi saya terus ambil Basic H dan rendamkan kedua-duanya ini dengan Basic H yang dicampor sedikit air.Banyak mana nak letak? Agak-agak cecair itu meliputi semua kerak-kerak hitam itu sudah memadai. Saya ingatkan nak rendam dalam masa 5 minit plan asalnya, tapi terlajak ke 10 minit gara-gara layan facebook. HE hE...  

Kemudian lepas 10minit saya pon try cuci dan sental.Memang mudah ditanggalkan kerak-kerak kotoran degil itu. Hahhhha... Sukanya saya sempatlah masak sebelum suami dan anak-anak balik. Siap share cerita lagi dengan suami senang tanggal kerak-kerak itu. Hahhha.. 

Sekian, sahaja testimoni saya untuk kali ini. Anda bila lagi mahu cuba Basic H ini? Tak rugi tau dapatkan Basic H ini. Ia juga banyak kegunaan dan memudahkan kerja-kerja kita terutama kaum wanita yang duduk rumah ( suri rumah ). Dan tidak terkecuali juga untuk kaum wanita yang bekerja sebab ia sangat-sangat membantu dan menjimatkan masa ANDA yang memang suntuk masa menguruskan kerja -kerja rumah setelah seharian bekerja. Tak gitu? 

Sekilas lalu Basic H ini adalah apa yang anda perlukan untuk beribu-ribu pekerjaan isi rumah.
Kepekatan yang tinggi -16 auns membuat sehingga 48 gelen pembersih berkuasa apabila bercampur dengan air.Pembersih serbaguna dan berkuasa menghilangkan kotoran,gris dan kotoran dari permukaan mana-mana boleh dibasuh di dalam dan keluar.Cairkan mengikut arahan. Ia juga SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM. Ramuannya semualajadi diekstrak daripada jagung dan kelapa. Kelebihannya tanpa fosfat, tanpa pewarna,tanpa klorin dan lembut pada tangan. Nak tahu detail Basic H,KLIK SINI.

Di Bawah Testimoni-Testimoni Lain Disertakan :- 
testimoni basic h

testimoni basic h

testimoni basic h

testimoni basic h



testimoni basic h

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...