Tuesday 21 April 2015

5 Testimoni Omega Guard Bantu Anak Fokus Belajar

Omega Guard Shaklee 

Berbanding dengan produk Omega di pasaran,Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA,DHA,ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak Omega 3 -EPA ( Asid Eikosapentanoik ) dan DHA ( Asid Dokosaheksanoik).
DHA dan EPA dipercayai mampu menggalakkan fungsi otak,sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pamakanan.

Shaklee Omega Guard merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan terbaik di dunia. Ia juga berfungsi dalam membantu tumbesaran, perkembangan otak janin, membantu perkembangan memori iaitu DHA adalah nutrien utama untuk otak,sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu juga mengandungi kandungan DHA yang tinggi . DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran,mencegah penyakit alzhemier,memelihara penglihatan dan pendengaran,dan mencegah migraine. 

Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni

testimoni omega guard fokus belajar

testimoni omega guard fokus belajar



testimoni omega guard fokus belajar

testimoni omega guard fokus belajar


Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...