Monday 16 March 2015

Perasmian Pembukaan Cawangan Baru Shaklee Di Johor

New branch shaklee johor

New branch shaklee johor

New branch shaklee johor
Semalam berlangsung Perasmian Pembukaan Cawangan Baru Shaklee Johor yang dirasmikan juga oleh Presiden Shaklee Malaysia 'Victor Lim.' Orangnya peramah dan kelakar. First time tengok dia dari dekat sejak join Shaklee. Selain sambutan sempena pembukaan cawangan baru sambut juga perayaan Chinese New Year. Macam-macam aktiviti antaranya cabutan nombor bertuah tapi nama saya tak naik pon tak da rezeki. Tapi nama adik naik dapat 'Lecithin.' Oklah kan dari tiada . Oh ye! Cawangan Shaklee Johor ni paling besar tau dalam Malaysia dengan keluasan 6000 kaki persegi. Bangga tuh!! hihi.. Katanya lagi kos perbelanjaan renovate itu pon cecah sampai RM600,000.Wow!! Boleh tahan..Ini bermakna sale JB meletop-letop sampai boleh buat macam tuh!! Sekarang semua orang excited dengan branch baru ni. hihihi..
Selain itu ada service health check up. Sudah lama nak buat tau health check up ni.Yerlah takutkan kalau-kalau sekarang sudah ada macam-macam penyakit. Awal tahun lepas sudah buat result ok cuma kekurangan Vitamin A je. Itupon baru ambil Shaklee 3 bulan. Jadi semalam memang saya tak lepaskan peluang langsung. Alhamdulillah result cantik tiada masalah apa-apa yang perlu dirisaukan.

New branch shaklee johor

New branch shaklee johor
Umur 31 Tahun
Ketinggian 155cm
Berat 48kg
BMI 20
Viscerel Fat Normal
Body fat percentage Normal

Body Age 29

Berat sebelum ambil Shaklee 53kg

Sebahagian result yang saya ingat.Tekanan darah dan jantung cantik dan sihat katanya.Alhamdulillah. Lepas sudah ambil result health check up,barulah saya makan..Lepas makan saya restok pula beberapa produk. Kemudian pulang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...