Monday 9 February 2015

Set Prosante Penjagaan Rambut Shaklee

Sebagaimana kita memotong,mewarna dan mendandannya,rambut kita mencerminkan mood kita,aktiviti dan sentiasa berevolusi tentang diri kita. Lelaki,seperti juga wanita,mengalami kerosakkan rambut.Manakala 50% dari lelaki akan mengalami masalah berkaitan penipisan rambut dalam hidup mereka,40% wanita juga akan mengalami tanda ketara masalah berkaitan penipisan rambut pada umur 35 tahun.Dan rambut setiap orang akan sentiasa mengalami kerosakkan disebabkan oleh diet yang tidak baik,kurang nutrisi,proses-kimia (mewarna,proses kerinting dan meluruskan rambut ) penggayaan ( alat panas rambut,pengkerinting ), ditambah pula dengan stress kehidupan yang meningkat dan kekangan masa.
Akhirnya,Prosante dari Shaklee memberi penyelesaian kepada dua masalah biasa rambut : kerosakkan dan penipisan yang berkaitan.

Untuk jangkamasa panjang hampir setengah abad,Shaklee telah menerajui dunia saintifik dalam memahami bagaimana untuk menyuburkan tubuh dan kulit kita. Kini,kepakaran yang tiada bandingannya telah diaplikasikan kepada penjagaan rambut,dengan satu pendekatan yang eksklusif dan semulajadi,untuk menangani punca masalah rambut kulit kepala.

Ujian klinikal yang meluas telah menunjukkan sistem penjagaan rambut Prosante secara semulajadi mengurangkan kehilangan rambut sewaktu bersikat,meningkatkan ketebalan,dan mengurangkan kerosakkan untuk semua jenis rambut. Sistem Prosante tidak menanggalkan atau menheringkan rambut anda dan sebaginya membantu rambut mengekalkan kelembapan dan melawan kerosakkan.Keputusannya adalah rambut yang menawan,berseri yang tampak dan rasa sesihat mungkin.

Kajian Klinikal Bebas Menunjukkan Keputusan Berikut Dengan Sistem Produk Prosante
ujian klinikal prosante

Satu Sistem Mudah,fleksibel yang mampu anda peribadikan untuk memenuhi keperluan rambut anda di dalam semua situasi.
Setiap rambut memerlukan rutin berbeza di dalam mencuci,pemulihan keadaan dan perlindungan dari kerosakkan agar rasa dan kelihatan hebat di dalam setiap jenis musim kelembapan dari rambut,setiap produk Prosante menampilkan Scalp Health Complex Shaklee yang eksklusif,satu formulasi klinikal,ramuan 10 vitamin,mineral dan herba yang amat derma-tersedia.Digunakan sebagai satu sistem lengkap,Prosante menyokong kulit kepala yang optimum sihat dan volumized dan rambut yang kelihatan lebat.

Masalah Rambut Bermula Dengan Kulit Kepala
Dengan keadaan optima kulit kepala,rambut anda akan mengalami kitaran semulajadi yang terdiri dari fasa-fasa aktif dan rehat. Walaubagaimanapun kesan biasa stress dalaman dan luaran mampu menutup atau menekan folikel rambut,memendekkan fasa aktif bebuli rambut dan keadaan ini akan mempengaruhi lebih banyak bebuli mengalami fasa berehat lanjutan.Lama-kelamaan,hasilnya adalah rambut halus,lemah dan sukar diurus.

  • Kerosakkan akibat proses dan mendandan.Bahan kimia dari pewarna,perm dan pelurus,ditambah dengan haba dari alat pendandan akan menjadikan rambut rosak dan poros,pecah dan regang,kusam dan pincang.
  • Serangan dari alam sekitar. Cuaca yang ekstrim,cahaya UV dari matahari dan cahaya dalaman,dan pelbagai pencemaran udara dan air mampu menekan folikel dan merosakkan rambut, menjadikannya lemah dan mudah pecah.
  • Stess fizikal.Stress fizikal seharian akan menyebabkan folikel rambut kekurangan zat dan letih menjurus kepada semakin banyak rambut yang berehat dan rambut yang kurus,nipis dan rapuh.
  • Kerosakkan oksidatif.Jika tidak dibendung,radikal bebas akan memulakan pelbagai kerosakkan,ketidakselesaan dan kurang cantik,gatal-gatal atau minyak berlebihan.
Apa Yang Tiada Di Dalam Pro Sante?
Kekadang apa yang TIADA dalam produk penjagaan diri adalah sama penting dengan apa yang ADA. Produk Prosante hanya menggunakan ramuan canggih berteknologi tinggi ( State-Of-The-Art ) yang mebantu struktur semulajadi rambut,keseimbangan minyak /kelembapan,ketebalan yang sihat,lantunan dan bersinar.
  • Tiada Natrium Lauryl Sulfat ( SLS ) atau Natrium Laureth Sulfat ( SLES )
  • Tiada Cocamide DEA atau Lauramide DEA.
  • Selamat untuk semua jenis rambut,walaupun diwarna atau dirawat kimia 
  • Keseimbangan pH
  • Tiada minyak yang menyebabkan tersumbat
  • Tiada Propilen Glikol
  • Tiada Quaternium 15
  • Tiada bahan pengawet " Penderma Formaldehyde " ( seperti Imidazolidinyl Urea atau Diazolidinyl Urea )
  • Tiada warna atau bahan pewarna
  • Tidak mengeringkan,tidak menanggalkan.
  • Diuji oleh ahli dematologi
  • Diuji secara klinikal
  • Tidak menyebabkan folikel rambut tersumbat
  • Tidak diuji ke atas haiwan.
Keputusan Yang Anda Dapat Lihat,Rasa Dan Ukur
Apabila diuji secara bebas mengikut piawai klinikal,sistem penjagaan rambut Prosante,membantu memperbaiki dengan ketara penampilan rambut yang rosak dengan ketara dalam masa hanya 30hari dan menggalakkan meningkatkan penambahbaikan dengan penggunaan berterusan:


  • Kurang keguguran rambut sewaktu bersikat ; Amaun rambut yang gugur dikurangkan sebanyak 65%.
  • Kurang Perpecahan ; Jumlah rambut yang mengalami perpecahan dikurangkan sebanyak 73%.
  • Rambut lebih tebal : 61% subjek ujian mengalami rambut yang jelas kelihatan tebal.
  • Rambut bervolum : 55% pengguna menyatakan peningkatan yang ketara dalam jumlah rambut mereka.
Set Prosante Terdiri Daripada 
  • Nourishing Scalp Treatment
  • Revitalizing Shampoo 
  • Purying Shampoo
  • Lightweight Conditioner
  • Replenishing Conditioner
  • Long-Lasting Finishing Spray

Nourishing Scalp Treatment
Untuk menyokong persekitaran yang optimum untuk rambut yang sihat,semua jenis stres yang dihadapi oleh kulit kepala mesti ditangani. Memperkenalkan ramuan eksklusif ,yang diperolehi secara semulajadi Shaklee Scalp Health Complex,gabungan 10 vitamin,mineral dan herba yang menyuburkan kulit kepala dan rambut.

  • Memberi tenaga kepada folikel rambut. Energizes hair follicles.Swertia dan Ginseng meransang dengan lembut peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk bebuli rambut.
  • Panthenol menguatkan rambut dan meransang kelembutan yang bersinar.
  • Melindungi dari pencemaran.Minyak daun pokok teh menyokong kebolehan semulajadi kulit kepala mengelak folikel rambut dari tersumbat. Antikoksidan -Superoxide Dismutase (SOD),dan Ekstrak Teh Hijau ( Ekstrak Daun Camellia Sinensis ) - melindungi dari stress persekitaran,menjadikan kulit kepala rasa selesa.
  • Mengurangkan penampilan berminyak dan menggelupas dengan Zinc,PCA,Vitamin B6,dan Saw Palmetto ( Ekstrak Buah Serenoa Serrulata ).
  • Melegakan Iritasi. (Ekstrak Teh Hijau Camellia Sinensis ),Dipotassium Glycyrrhizate melegakan iritasi persekitaran dan menyokong keseimbangan semulajadi minyak/kelembapan.Metabolisme kulit kepala seterusnya disokong oleh mineral kulit yang penting termasuk Kuprum,Zinc dan Manganese.
Prosante Nourishing Scalp Treatment menormalkan kulit kepala untuk menyediakan persekitaran untuk rambut yang lebat dan sihat. Manfaat perlindungan bertenaga Shaklee Scalp Health Complex -disampaikan di dalam bentuk lembut dan rawatan intensif. -akan mempertingkatkan sinaran,warna,ketebalan dan tekstur rambut dari masa ke masa.

Apabila terlalu banyak folikel rambut "berehat" penghasilan rambut baru dikurangkan. Rambut yang masih anda miliki tertakluk kepada kerosakkan seterusnya oleh serangan persekitaran. Ini menjadikannya nampak nipis dan pincang,merasa rapuh dan lemah dan berkeadaan teruk. Rambut anda juga terdedah kepada kerosakkan akibat kimia untuk mewarna ,mengkerinting dan meluruskannya.

Nourishing Scalp Treatment merawat kepangkal masalah dengan serum derma-available yang merengsang peredaran,melindungi dari serangan persekitaran dan menyediakan ramuan yang menyuburkan kulit kepala.

Hasilnya adalah rambut yang kuat dari dalam keluar prose kimia,tahan pecah dan mengekalkan ketebalan,lantunan dan sinar berkilau.
  • Terbukti mengurangkan rambut gugur sewaktu bersikat dan ketebalan semulajadi dan kuat,apabila digunakansebagai dari sistem Prosante.
  • Mengandungi kompleks eksklusif yang amat derma-tersedia yang diperolehi secara semulajadi di dalam bentuk rawatan yang kuat untuk membantu rambut sihat tumbuh.
  • Formula tanpa bilasan cukup lembut untuk digunakan setiap hari bagi manfaat yang segera dengan hasil yang meningkat.
  • Diserap dengan segera dan tidak berminyak.
  • Bersih,bauan botani,tiada haruman tambahan.
  • Keseimbangan pH dan selamat untuk semua jenis rambut,walaupon di perm atau diwarna.
Mempertahankan Dari Kerosakkan Sebelum Ia Bermula : Revitalizing Shampoo & Purifying Shampoo.
Tanpa ramuan yang mengering atau menanggalkan,Revitalizing Shampoo yang patent-pending,menyediakan pembersihan yang lembut,tetap,sementara Purifying Shampoo menghapuskan minyak,produk pendandan dan menghapus pembentukkan pencemaran.

Gabungkan dua shampoo unik ini mengikut jadual anda menawarkan cara revolusiner untuk mengekalkan rambut yang sihat optimum dan responsif.

Kotoran yang dikumpul oleh rambut akan merosakkan struktur rambut dan meninggalkan stress pada setiap helai apabila ia kusut masai. Pembentukkan kotoran dan produk dandanan mempercepatkan kerosakkan. Hasilnya menjadikan rambut lemah dan lesu,tidak bermaya dan sukar diurus.

Malangnya kebanyakkan shampoo mendatangkan lebih mudarat dari kebaikan kerana mereka berulang kali menanggalkan minyak-minyak penting mengasari permukaan rambut melunturkan bilah rambut -rambut dari kekuatan dan kecergasannya.

Sebab itulah kedua-dua shampoo Prosante TIDAK mengandungi ramuan kimia yang kasar seperti DEA dan SLS,dan mereka ADA memberi manfaat unik dan eksklusif apabila digunakan sebagai satu pasukan.

Untuk Membersih Dan Memulihkan Lantunan Dan Sinaran Muda : Revitalizing Shampoo
Mengandungi sistem pembersihan yang patent-pending.Diformulasikan dengan humectants dan protin berasaskan sayuran untuk kutikel rambut yang licin.Mengimbangi kulit kepala dan menyemai rambut dengan humectant,membantu mengurangkan kusut dan mengekalkan imbangan kelembapan dan kilauan. Setiap kegunaan membuat rambut nampak dan rasa.
  • Bersih - Menanggalkan minyak berlebihan,kotoran dan produk dandanan.
  • Kuat - Tidak menanggalkan kelembapan penting,jadi kutikel rambut sentiasa licin dan tahan dari rosak,walaupon dalam keadaan basah.
  • Lantunan - Anti -statik dan tidak mengering jadi rambut mengekalkan flex dan daya tahan semulajadi.
  • Menyegarkan - Menampilkan Scalp Health Complex untuk menenangkan dan melembapkan,membuat kulit kepala rasa selesa dan bertenaga.
Umtuk Pembersihan Secara Mendalam Disamping Melindungi Kelembapan Asli : Purifying Shampoo
Membersih dengan lengkap,mendalam untuk menghapuskan kotoran dan pembentukkan minyak tanpa menanggalkan rambut atau kulit kepala atau melunturkan warna rambut. Setiap kegunaan akan membuat rambut :
  • Penjelasan - Membebaskan rambut dari sebum yang terkumpul,pencemar persekitaran,dan timbunan produk dandanan.Mengembalikan sinaran dan menyerlahkan tekstur asli rambut.
  • Volumized - Keseimbangan pH balanced untuk melindungi kutikel rambut dan menjamin body,lift dan kilau.
  • De- Stressed- Menangani cabaran alam sekitar dengan melindungi kelembapan dan imbangan lipid.
  • Bebas dari mengelupas - Menampilkan Scalp Health Complex untuk mengurangkan kelihatan berminyak dan kelemumur,dan membantu menyokong imbangan mikroflora kulit kepala.
Membaiki Dan Membina Semula Rambut Secara Semulajadi:
Lightweight Conditioner & Replenishing Conditioner
Prosante Lightweight Conditioner dan Replenishing Conditioner berfungsi sebagai satu pasukan yang fleksibel,menyediakan baik pulih secara ringan dan sengit dan kelembapan mengikut jadual yang memenuhi keperluan kondisioner anda. Ramuan eksklusif botani dan protin sumber sayuran dengan pantas memulihkan sinar,body,kelembutan dan pengurusan sementara membekalkan perlindungan penting dari kerosakkan di masa depan,jadi rambut anda menjadi semakin sihatdengan penggunaan yang berterusan.

lightweight conditioner

Permukaan bilah rambut yang sihat adalah licin dan rata,memantulkan cahaya dengan sekata untuk mendedahkan warna yang tepu dan bersinar kilat.Rambut sihat juga bergerak dengan licin antara mereka,mengekalkan keanjalan yang memberi rambut anda lift dan lantunan.Apabila persekitaran dan cara dandanan kita mengakibatkan rambut melecet ,poros,
diregangkan dan berpecah,hasilnya adalah rambut yang lemah dan rata,kering,frizzy,kusam dan tidak bewarna,rapuh dan mudah pecah.

Kondisioner Prosante mengembalikan kecantikkan kesihatan semulajadi rambut kita dengan membaikpulih secara komprenhensif kerosakkan yang disebabkan oleh proses kimia,pengeringan dan pendandanan dengan haba,pengendalian yang kasar kepada cahaya UV dan pencemaran.

Untuk Memulihkan Tekstur Dan Kekuatan Dan Membantu Mencapai Volume Dan Kondisi Optimum :Lightweight Conditioner
Lightweight Conditioner,menampilkan Scalp Health Complex,menyerap kutikel rambut untuk mengekalkan imbangan pH dan hidrasi kulit kepala.Ramuan bersumberkan tumbuhan membentu memberi volum dan penstrukturan semula permukaan bilah rambut supaya ia kelihatan dan rasa:

  • Ringan - Menyuburkan dan melindungi rambut tanpa memberatkannya,supaya ianya boleh digunakan setiap hari.
  • Bebas Kusut - Pelembap ringan melicin dan mengasingkan rambut,supaya sikat anda bergerak dengan mudah di dalam keadaan basah atau kering.
  • Mudah diurus - Agen kondisioner semulajadi melembutkan rambut dan menghapuskan statik untuk pengendalian mudah dan penggayaan.
  • Volum - Meningkatkan kekuatan rambut dan kilat dan membantu menebalkan rambut halus untuk lebih body dan lantunan.
Untuk Melembap Dan Mengisi Setiap Helai Rambut : Replenishing Conditioner
Formula intensif kondisioner untuk semua jenis rambut yang meningkatkan kesihatan rambut dan penawar bagi rambut kering,rapuh,bertekstur dan dirawat kimia. Emolien pekat dan elemen struktur asli meresap ke dalam rambut yang kering,terlebih proses untuk membina semula keanjalan dan kekuatan.Humectant asli mengikat dan mengekalkan kelembapan untuk memulihkan kilauan dan fleksibility.Gunakannya sekali atau dua kali seminggu agar rambut.
  • Berkilat - Pelincir semulajadi dan ekstrak herba menambah kelembapan dan melicinkan permukaan rambut untuk lebih kilat. Menghasilkan rambut yang lembut dengan rasa seperti sutera luar biasa.
  • Dipulihkan - Scalp Health Complex membantu menormalkan dan melembapkan kulit kepala dan rambut yang diproses secara kimia dan dikasari.
  • De- Frizzed -Humectant dan protin asli membantu membina semula kerosakkan kepada bilah rambut,untuk melembut dan meningkatkan tekstur rambut.
  • Berdaya Tahan - Ramuan penguat semulajadi menambah body,fleksibility dan pengurusan rambut.
Long - Lasting Finishing Spray
Long-Lasting Finishing Spray melengkapkan sistem penjagaan rambut Pro-Sante dengan melindungi rambut dari kerosakkan UV sementara melembapkan untuk kawalan yang rapi dan lembut. Pam bukan aerosol, memberi kawalan fleksible untuk penggayaan  sepanjang hari.
Oleh kerana bersikat berlebihan mampu merosakkan rambut dari masa ke masa,adalah lebih baik jika kurang mengendalikannya. Malangnya banyak produk yang direka untuk menggaya dan tahan untuk rambut anda,juga boleh memberatkan rambut anda,menjadikannya dengan sisa degil yang 'melemaskan ' dan menewaskan sinar asli,body dan lantunan rambut.
Pro Sante Long Lasting,finishing Spray meningkatkan sinar dan kilau tanpa kekukuhan,kelemumur atau penumpukan,jadi rambut anda tetap kilhatan sihat dan mudah diurus.

Pegangan Sederhana Yang Melindungi Rambut Dari Kerosakkan UV: Pro Sante Long Lasting Finishing Spray
Finishing Spray menyalut rambut dengan semburan halus,membantu memegang rambut,dan menghalang kelembapan yang merosakkan gaya. Tambahan pula antioksidan dan perlindungan UV melindungi dari kerosakkan akibat sinar suria dan pencemar persekitaran.
Pam semburan bukan aerosol menyediakan penggayaan serba boleh dan kawalan.Sesuai untuk semua jenis rambut ,finishing Spray dengan semburan halus untuk mengekalkan:

  • Sinar.Membantu semua jenis dan gaya rambut mengekalkan kilauan yang nampak sihat sepanjang hari.
  • Kelembutan. Rambut terasa hebat dengan tambahan body.
  • Boleh diberus. Tidak merosakkan permukaan gaya anda,jadi anda boleh memberus semula dengan berus atau dengan jari untuk kawalan sederhana.
  • Tidak Mengerbang. Formula tidak kering membuat lembut dan terurus. Memberi rambut lurus kemasan yang licin berkilat dan membantu mengurangkan frizz pada rambut kerinting.
Cadangan Panduan Penggunaan Pro Sante

set pro sante


DiBawah Disertakan Beberapa Testimoni 
testimoni pro sante

testimoni pro sante

testimoni pro sante

testimoni pro sante

testimoni pro sante


Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...