Saturday 14 February 2015

Set Gout Shaklee

Pengenalan

  • Gout merupakan satu bentuk atrithis yang akut menyebabkan kesakitan teruk dan bengkak pada bahagian sendi. Ia disebabkan oleh pengumpulan asid urik yang tinggi dalam badan.
  • Asid urik terbentuk daripada pemecahan purin yang terdapat dalam kebanyakkan tisu manusia dan makanan. Kebiasaannya,purin laut di dalam darah dan dikumuhkan di dalam air kencing.Pengambilan diet yang tinggi kandungan purin mungkin merupakan salah satu sebab peningkatan asid urik di dalam darah.
  • Sumber protein dalam diet terutamanya daging merah dan makanan laut,mengandungi purin yang boleh meningkatkan risiko pembentukkan gout.
  • Ia adalah penyakit paling lama dihidapi manusia,sejak zaman dulu kala.
  • Pada masa dulu,gout boleh menyebabkan kemudaratan dan kecacatan,kini dengan kemajuan dalam bidang perubatan,gout boleh dikawal.
  • Ia sering dihidapi oleh kaum lelaki dalam lingkungan usia antara 30 tahun - 60 tahun.
  • Ia jarang sekali dihidapi kaum wanita sebelum putus haid.
Klik Video Di Bawah Untuk Mengetahui Lanjut Gout :-


Shaklee Menyediakan Beberapa Vitamin Dalam Membantu Merawat Gout :-
  1. Vivix sila KLIK SINI
  2. Advanced Joint Health Tablet Sila KLIK SINI
  3. Omega Guard Sila KLIK SINI
  4. Ostematrik Sila KLIK SINI
Vivix 
  • Setiap hari, sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.       Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik,menghasilkan satu "typo ( kesilapan dari yang asal ) yang mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaik sellular DNA.
Advanced Joint Health Tablet
  • Ekstrak Jagung Membekalkan Sumber Glukosamin Yang Pekat - Glukosamin adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans,komponen struktur rawan dan cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan suplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan,mobility dan fleksibility.Kajian bertahun-tahun glukosamin sendi untuk jangka panjang. New Advanced Joint Health menampilkan glukosamin hidroklorik,sumber yang paling tinggi konsentrasinya.Ianya diperolehi dari sumber sayuran,berbanding dengan kebanyakkan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.
Omega Guard
  • Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) - Paras asid lemak Omega 3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan effective.
Ostematrik
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas.Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas,kekejangan ,sakit sendi dan artritis.
Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni
testimoni gout

testimoni gout

testimoni gout


testimoni gout



Call/whatsapp 0197051983 
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com  
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya  
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihatuntuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...