Saturday 31 January 2015

Vitamin E Atasi Masalah Tumit Kaki Pecah-Pecah?

Bila bergelar wanita ini, dari hujung rambut sampailah hujung kaki semuanya perlu dijaga dan diambil berat. Betulkan? Pelbagai masalah menghantui kaum wanita tidak kiralah yang bujang atau pun bergelar isteri atau ibu. Antara masalah yang sering mendatangi kita kaum wanita ini ialah "masalah tumit kaki pecah-pecah." Walaupun kadang-kadang mereka yang mengalami masalah ini terdiri daripada mereka yang bujang-bujang atau anak dara lagi. Dan tidak terkecuali kaum lelaki atau bapa juga turut sama hadapi masalah inikan? Jangan tipu ye!!

Apakah Punca-punca yang Menyebabkan Masalah Tumit Kaki Pecah-pecah? 
  1. Berat badan berlebihan
  2. Pemakaian kasut yang tidak bersesuaian dengan size kaki
  3. Kerap memakai kasut yang terbuka seperti sandal
  4. Masalah kulit kering yang mungkin berpunca daripada sabun yang kurang sesuai
  5. Kerap memijak simen
  6. Tidak menitik beratkan penjagaan kaki dalam seharian.
Jadi bagaimana langkah-langkah yang perlu kita ambil untuk atasi masalah tumit kaki pecah-pecah ini? Kita lihat semula yang mana satu punca yang berkaitan dengan diri kita dan cubalah kita perbaiki dengan mencari jalan penyelesaian yang berkaitan dengan punca tersebut. Seperti contoh jika ianya berpunca daripada berat badan yang berlebihan,maka kita perlulah cuba menurunkan berat badan sekurang-kurangnya ke tahap yang ideal dan seterusnya.

Akan tetapi jika kesemua cara-cara di atas telah anda cuba tapi masih kurang berkesan,apakata anda cuba mengamalkan pengambilan Vitamin E Shaklee. Vitamin E ini kaya dengan Grape Seed Extract,Minyak Gandum,Minyak Kacang Soya dan yang paling best sekali ianya juga mengandungi SELENIUM semulajadi yang membantu badan menyerap Vitamin E ini dengan LEBIH BAIK DAN LEBIH EFISYEN,sekaligus dapat membantu memelihara sel-sel dan otot-otot kita.

Dalam erti kata lain,vitamin E ini akan membantu merawat sel-sel badan kita dari dalam,sekaligus menggantikan sel-sel yang telah rosak dengan sel-sel baru yang lebih baik. Apabila ini berlaku,secara tidak langsung tumit yang merekah tadi akan dirawat tanpa kita sedari dan jadilah tumit kaki yang lebih cantik dan menawan ...

Selain vitamin E anda juga boleh mengamalkan Herbal Blend Shaklee . Gabungan mantap kedua-dua produk ini mampu menjadikan kulit kaki anda lebih cantik dan menawan seperti kulit bayi. Selain kegunaan Herbal Blend ini merawat kulit tumit pecah merekah,ia juga membantu merawat eczema,kulit-kulit kering,gatal-gatal akibat gigitan serangga dan juga kulit yang melecur. Ianya juga amat sesuai untuk kegunaan seisi keluarga termasuk bayi kecil kerana kandungannya yang bebas bahan kimia dan tidak memberi kesan bahaya.

Jadi, sekarang anda boleh dapatkan segera Vitamin E dan Herbal Blend untuk merawat masalah tumit kaki anda yang pecah-pecah.

Di Bawah Disertakan Beberapa Testimoni
vitamin E untuk tumit pecah

vitamin E untuk tumit pecah

vitamin E untuk tumit pecah

herbal blend untuk tumit pecah

Nak tau lanjut pasal Vitamin E boleh  Klik Sini 



Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...