Monday 26 January 2015

Omega Guard Bantu Perkembangan Otak Anak Anda

Pertumbuhan sel otak manusia sangat tergantung pada kadar omega 3 yang diambil sejak bayi dalam kandungan sehingga usianya di bawah lima tahun. Sehingga waktu ITU, pengambilan Omega 3 yang mencukupi akan membantu anak tersebut membesar dengan potensi kecerdasan maksimum... 

Justeru,ibu-ibu hamil perlu menggunakan ikan dalam jumlah yang cukup sehingga bayinya lahir. Setelah bayi mampu makan bubur nasi,perkenalkan ikan sehingga usianya meningkat..

Seperti Kita sedia maklum tidak semua IBU Hamil lalu atau selera makan ikan.. Kadang-kadang bau ikan pon sudah memualkan... Jalan mudah ambil Omega Guard Shaklee yang ternyata mengandungi EPA dan DHA yang tinggi berbanding produk lain di pasaran... Minggu lepas saya dah share tips pemilihan minyak ikan terbaik ~~~



omega guard bantu perkembangan otak anak


Selama INI anda beli lemak ikan atau Omega 3???



kelebihan omega guard


Nak Tahu Lanjut Mengenai Omega Guard ? Boleh Klik Sini






Call/whatsapp 0197051983

Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...