Thursday 28 November 2013

Kelebihan Dan Kebaikan Nutriferon

Nutriferon
Nutriferon adalah produk eksklusif dari Shaklee (tiada di mana-mana kedai lain atau farmasi ). Ia dihasilkan oleh Dr Yasuhiko Kojima setelah lebih 40tahun penyelidikan. Merupakan campuran ekstrak tumbuhan semulajadi dari biji labu, bunga sufflower,benih plantago, dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle.
Ia juga terbukti secara klinikal dapat menyokong dan meransang proses tindak balas imun semulajadi badan serta meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh kita yang akan mengaktifkan sistem imunisasi badan.Dan yang paling penting terbukti keberkesanannya melalui 4 kajian klinikal atas manusia.

Kebaikan Nutriferon
  1. Bantu menguatkan sistem imun badan dalam masa 3 hari dengan meransang dan mempertingkatkan keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi.
  2. Mengelakkan badan daripada kerap selsema,kerap demam,dan kerap jatuh sakit.
  3. Membantu baikkan demam dengan cepat (jika menyusu,ibu minum dan anak dapat melalui susu badan ibu ).
  4. Membantu melawan kanser dan tumor otak kerana polisakarida yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.
  5. Membantu mengurangkan ketidakselesaan sewaktu kimoterapi.
  6. Membantu seimbangkan respon alergi terhadap persekitaran dan pencemaran udara,berkesan melindungi virus mikrob seperti selsema,alergi, dan inflamasi dan influenza
  7. Meringankan stress dan kelesuan.
  8. Melambatkan penuaan kerana formula unit nutriferon semulajadi yang pertama di dunia sebenarnya dapat meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas,virus dan kuman dan menjadikan sel-sel kulit lebih sihat dan cantik.
  9. Mengurangkan  infeksi dan sakit kronik pesakit Hepatitis B dan C.
  10. Membantu kesihatan wanita monopouse menjadi lebih baik di mana ia mengurangkan gejala-gejala seperti hipertensi,tahap kolestrol yang tinggi,kitaran darah dalam tubuh dan masalah - masalah lain berkaitan monopouse.
  11. Membantu dalam pemulihan penyakit seperti Lepromatus (kusta),Leishmaniasis ( pelbagai penyakit yang disebabkan oleh jangkitan organisma yang dikenali sebagai protozoa) dan Toxoplamosis ( penyakit yang disebabkan parasit).
Siapa Yang memerlukan Nutriferon?
  1. Mereka yang ingin kekal sihat.
  2. Mereka yang selalu ada masalah kesihatan dan sering sakit.
  3. Individu yang selalu stress
  4. Ibu yang menyusukan anak dan sering demam,selsema dan sakit.
  5. Individu yang selalu travel
  6. Ibu yang sibuk dan sukar mengamalkan diet yang seimbang.
Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...