Sunday 19 April 2015

5 Testimoni Ostematrik Atasi Sembelit Ketika Hamil



Ibu hamil kebiasaannya mengalami masalah sembelit. Betulkan? Kekerapan membuang air besar menjadi berkurangan dari keadaan sebelum hamil.Kenapa masalah sembelit ini mudah berlaku kepada ibu hamil?

Bila hamil,hormon estrogen dan progestron akan memainkan banyak peranan penting sepanjang tempoh kehamilan. Antara kesan sampingan daripada tugas kedua-dua hormon ini ialah mual,sembelit,muntah,sakit tulang,pinggang,punggung dan bahu.


Peningkatan hormon progestron menyebabkan otot-otot menjadi rehat. Maka kesan tersebut juga menimpa otot-otot dalam sistem penghadaman. Makanan yang melalui sistem penghadaman bergerak lebih lambat.Keadaan akan menjadi lebih teruk apabila kandungan  semakin membesar, sebab ia akan menekan rektum
Jadi apakah suplemen yang boleh membantu mengatasi masalah sembelit ketika hamil ? Ostematrik adalah antara suplemen terbaik atasi sembelit :)
Ostematrik adalah suplemen Kalsium yang isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya 99%.Formula unik,dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati,mengandungi kalsium,magnesium,fosforus dan vitamin D,zinc,kuprum,maganes dan boron.Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.

Kandungan Magnesium di dalamnya ini adalah ion positif no 2 penting di dalam tubuh kita .Ianya menggalakan komposisi tulang dan rawan.Membantu sistem saraf,mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga,pengecutan saraf dan otot,menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung,memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus,menghalang endapan kalsium,melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu batu hempedu.Ianya juga penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.

Di Bawah Disertakan Testimoni :-

ostematrik dan sembelit

ostematrik dan sembelit


ostematrik dan sembelit


ostematrik dan sembelit


ostematrik dan sembelit


Cadangan Set Kehamilan 

set kehamilan shaklee

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.





          

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...