Thursday 5 February 2015

Vitamin Kanak-Kanak Pintar,Cergas Dan Bertenaga

vitamin kanak-kanak pintar
Kanak-Kanak juga memerlukan set tambahan untuk mereka lebih cergas,cerdas, pintar dan bertenaga seiring perkembangan usia mereka. Berilah yang terbaik untuk simanja anda daripada produk Shaklee. Antara produk yang ditawarkan oleh Shaklee untuk kanak-kanak membesar dengan sihat,cergas ,pintar dan bertenaga ialah :-

  • Meal Shakes
  • Omega Guard
  • Vitalea 
  • B Complex
  • Lecithin
Meal Shakes
  • Meal shakes rasanya sedap dan berkhasiat malah menyediakannya sangat mudah dan senang. Berperisa vanilla menyebabkan ramai kanak-kanak menggemarinya.Ia mengandungi 19 vitamin dan mineral yang penting dan 9 Asid Amino yang perlu.Merupakan sumber tinggi dalam kandungan serat dan protein ,tinggi kalsium dan rendah lemak glisemik indeks.Meal Shakes bertindak sebagai nutrien asas dalam tumbesaran kanak- kanak. Ia memberikan tenaga secara konsistensi,menyokong sistem imun badan dan mengekalkan kesihatan menyeluruh.

Omega Guard 
  • Merupakan minyak ikan yang melalui Proses Penyulingan Proprietari Tiga Molekul di mana ia menyingkirkan bahan kontaminasi seperti arsenik,merkuri,kadmium,dioksin dan PCB.Proses ini juga bertindak menindas pembentukkan lemak trans merbahaya dalam menghasilkan minyak ikan yang sihat dan berkualiti. Ia juga menghasilkan bau dan rasa ikan yang minima.Kandungan DHA di dalam minyak ikan Omega dapat mengaktifkan sel-sel otak dan meningkatkan keupayaan minda di kalangan kanak-kanak.
Lecithin
  • Bertanggungjawab untuk fungsi otak biasa termasuk membantu dalam menajamkan daya ingatan dan minda.Ia juga bertindak sebagai pengemulsi dengan mengeluarkan lemak berlebihan dari badan,menghalang obesiti dan penyakit kardiovaskular lain.
B Complex 
  • Membantu dalam meningkatkan metabolisme badan,perkembangan kognitif dan pembentukkan sel. Kekurangan Vitamin B selalu dikaitkan dengan fungsi kognitif yang lebih rendah dan anemia.
Vitalea Chewable
  • Membekalkan 19 jenis vitamin dan mineral penting bagi menyokong tumbesaran sihat dan sistem imun. 
Jadikanlah ahli keluarga kita sentiasa sihat,cergas,pintar dan bertenaga !!!





Call/whatsapp 0197051983 
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com  
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya  
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihatuntuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...