Sunday 11 January 2015

Alfalfa Complex atau Herb Lax Sesuai Bantu Kurus?

Tahu tak anda kenapa ramai yang diet tapi berat tak juga turun? Atau tahu tak anda kenapa ramai yang ambil supplemen kurus tapi tak juga kurus?

Itu semua disebabkan oleh toksin yang terkumpul dalam badan yang mana toksin ini sebenarnya menghalang sel badan kita menyerap diet dan khasiat supplemen yang kita ambil. Jadi,sebab itu kita ambil supplemen tapi tak nampak kesan.
Maka toksin perlu kita buang dulu sebelum ambil apa-apa supplemen pun. Apa produk yang bantu dalam proses penurunan berat badan ini dan berfungsi membuang lemak? Produk tersebut ialah Alfafa Complex / Herb Lax ( agen pembuang lemak ) Selain membuang toksin,Alfafa Complex dan herba lax juga menggalakkan proses pencernaan yang lebih efisyen dan berkesan. Maka secara tak langsung lemak-lemak yang terkumpul dan sedia ada yang dipecahkan oleh agen pemecah lemak ( Lecithin / Omega Guard ) akan mudah dikeluarkan melalui proses pembuangan air besar.

Nak Ambik Herb Lax Atau Alfafa Complex?
Kebiasaannya kami cadangkan ambil herb lax kecuali ibu menyusu boleh ambil Alfafa Complex kerana pada masa yang sama Alfafa juga bertindak sebagai " milk Booster " berperanan melancarkan penyusuan. Jadi ibu menyusu boleh dapat 2 manfaat di dalamnya iaitu untuk kurus dan melancarkan susu. Kalau ibu menyusu nak ambil Herb Lax pon tiada masalah cuma terdapat perbezaan dalam cara pengambilan supaya kesan detoknya tidak terlalu kuat,Pengalaman customer semasa menyusu ambil Herb Lax 4 biji sekali seminggu In Shaa Allah tidak mengganggu penyusuan.. Semuanya bergantung pada bajet customer ( anda ).

Tapi bagi orang kebanyakkan ( biasa ) yang memang susah minum air kosong yang cukup wajib ambil Herb Lax  bukannya Alfafa kerana kalau kurang pengambilan air kosong memberi kesan rasa sakit kepala atau sembelit. Dan kalau mereka ada darah tinggi tak mustahil juga darah tinggi boleh naik sebab Alfafa bila kurang air akan memekatkan darah. Tapi, pada hakikatnya pengambilan air yang cukup amatlah penting dalam membantu impian anda untuk kurus sebab air berperanan membantu mengangkut toksin keluar melalui pembuangan air kecil.

tips minum air kosong

Setiap 25kg badan,anda memerlukan 1 liter air kosong sehari. Jika berat badan anda 50kg,ini bermakna anda memerlukan 2 liter air kosong dan begitulah seterusnya. Senangkan? Nak amalkan tu yang payah.. Tapi kalau ikut tips atas in shaa Allah mudah :)

Selain Alfafa Complex dan Herb Lax terdapat produk-produk tambahan lain dalam membantu proses pengurusan atau mengekalkan berat yang ideal. Apa itu? Boleh  Klik Sini .

Persoalannya perlukah kita mengambil kesemua produk ini?
Bagi proses penurunan berat badan kita perlu guna 3 konsep iaitu pecah,buang,pelihara. Jadi kesemua produk yang disarankan itu mempunyai fungsi-fungsi tersendiri... Dan jika diambil secara konsisten In shaa Allah akan nampak kesannya.


testimoni alfafa complex dan herb lax

testimoni alfafa complex dan herb lax

testimoni alfafa complex dan herb lax

testimoni alfafa complex dan herb lax

testimoni alfafa complex dan herb lax

testimoni alfafa complex dan herb lax

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...