Tuesday 16 December 2014

Kajian Membuktikan Keunggulan Shaklee Nutrisi Semulajadi Terbaik

Jenama Shaklee Kini bukanlah asing lagi Di Malaysia. Sebut sahaja Shaklee rata-rata masyarakat sudah mengenalinya. Ini kerana jenama Shaklee sudah bertapak selama hampir 56Tahun. Ia juga merupakan syarikat nutrisi semulajadi pertama di Amerika Syarikat dan di Malaysia.Pelbagai kejayaan berhasil daripada testimoni-testimoni yang dikongsi oleh pengguna serta melalui kaedah ujian klinikal lebih 100 laporan saintifik yang telah dilakukan. Jom kita melihat tahap keunggulan yang dicapai oleh Shaklee setakat ini. Tahap keberkesananya tidak dinafikan menjadi pelengkap nutrisi semulajadi anda!

Untuk menilai tahap kesihatan pengguna jangkamasa panjang supplemen Shaklee, Maka dengan itu Shaklee telah mengambil langkah bergabung dengan kajian daripada UC Berkely School Of Public. Keberhasilan kajian itu menunjukkan mereka yang mengambil supplemen Shaklee memiliki tahap kesihatan yang lebih baik berbanding mereka yang tidak mengambil sebarang supplemen berdasarkan 4 penanda aras biologi kesihatan.
1) Tahap Triglyceride Kurang Sebanyak 33%
  • Trigliserida adalah lemak yang wujud di dalam badan dan makanan dalam bentuk kimia.Tahap rendah trigliserida dalam badan didapati mampu menyokong kesihatan jantung dan mengurangkan risiko penyakit darah tinggi.
2) Nisbah jumlah kolestrol kepada HDL kolestrol kurang sebanyak  11%
  • HDL kolestrol membantu menyingkirkan kolestrol jahat dalam darah. Nisbah jumlah kolestrol yang rendah berbanding HDL kolestrol adalah penanda kesihatan jantung dan saluran darah berada ditahap yang baik.Risiko mendapat penyakit jantung dan darah tinggi berkurangan.
3) Tahap C - Reaktif Protein Kurang Sebanyak 60%
  • Reaktif Protein adalah penanda aras dalam darah untuk mengukur respon badan terhadap stress biologi.Maka, apabila CRP rendah itu menunjukkan bahawa badan berada dalam keadaan yang stabil dan sihat serta kebarangkalian mendapat sebarang penyakit terutamanya jantung adalah rendah.
4) Tahap Homosisteina Kurang Sebanyak 36%
  • Sejenis asid amino yang dihasilkan oleh badan secara semulajadi dikenali Homosisteina. Tahap rendah homesisteina di dalam badan menunjukkan tahap kesihatan yang baik serta mengurangkan risiko mendapat penyakit jantung dan strok.
Kajian Shaklee juga menunjukkan petanda baik untuk kesihatan masa depan di mana 8 daripada 10 pengguna Shaklee yang diuji menunjukkan kesihatan mereka meningkat " amat baik" kepada " cemerlang." Jadual di bawah menunjukkan penemuan lengkap dalam kajian Unggul Shaklee :-


kajian unggul shaklee

Tahukah Anda?

Shaklee membina kepercayaan pengguna mereka melalui tahap kekualitian produknya di mana secara purata setiap pengguna Shaklee telah mengamalkan produk Shaklee selama lebih kurang 17 tahun lamanya. Jom,kita semua ubah memenuhi kehidupan ini dengan lebih sihat dan ceria! Kesihatan yang baik adalah rezeki yang tidak ternilai dianugerahkan-Nya kepada kita. Langkah bijak yang harus kita ambil ialah menjaga dan mengekalkan tahap kesihatan kita. In shaa Allah..



Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...