Sunday 10 November 2013

Set Kesuburan Lelaki Dan Wanita


Set kesuburan
Pasti ramai pasangan di luar sana yang mencari-cari produk untuk set kesuburan kan...Rata-rata pasangan akan menyalahkan pihak perempuan kerana tidak dapat mengandungkan zuriat mereka... Tahukah mereka bahawa lelaki juga memainkan peranan penting dalam hal kesuburan ini...Tidak adil sekiranya hanya menyalahkan salah satu pihak ( wanita ) atas masalah tidak mempunyai cahaya mata. Kedua-dua pihak harus bersama-sama berusaha menyelesaikan masalah selain berdoa dan bertawakal kepada Allah swt. 


Tidak menjadi satu kesalahan sekiranya kedua-dua anda mencuba inisiatif lain contohnya pengambilan supplement kesuburan yang dijual di luar. Namun hendaklah dipastikan tahap penghasilannya. Jangan sesekali menggunakan produk vitamin sintetik/tiruan kerana ia boleh mendatangkan banyak masalah di kemudian hari. Di sini adalah kelebihan bagi setiap satu supplement Shaklee. Boleh dijadikan rujukan untuk kaum suami dan isteri yang mengalami masalah kesuburan. Dan yang paling penting vitamin Shaklee dihasilkan daripada sumber semulajadi,tiada perasa,pemanis, pewarna dan bahan pengawet tambahan.

zinc,vitamin C,Vitamin E kesuburan lelaki
                                                 
Set Kesuburan lelaki terdiri daripada :
 
Vitamin E

Popular sebagai “vitamin cinta” yang membantu untuk membangkitkan perasaan cinta dan keinginan untuk bercinta bagi isteri mahupun suami. Ia amat terkenal sebagai vitamin yang mempunyai khasiat bagi meningkatkan kelelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita.10mg selenium semulajadi yang terkandung didalamnya membantu dalam penyerapan vitamin E. Diketahui bahawa sebanyak 50% selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel dan duktus seminal. Lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani maka kandungan selenium yang cukup dapat membantu hubungan seksual bagi pasangan.
Ia turut membantu menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran darah, mencegah pembentukan darah beku dan membentuk sel-sel baru (termasuk RNA & DNA).

Zinc

Zinc Complex merupakan zat yang sangat penting bagi meningkatkan kesihatan lelaki melalui proses pembentukan hormon testosteron, membantu mengekalkan jumlah air mani, membantu mengekalkan paras testosteron yang bersesuaian, serta membekalkan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum.

Zink amat berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose Nucleid Acid) dan membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma abnormal dan penyakit prostat.

Vitamin C

Bagi Lelaki, Vitamin C membantu mencegah penggumpalan sperma untuk menjadikannya lebih bergerak aktif (sesuai untuk perokok). Bagi wanita, ia membantu mengawal keseimbangan hormon, menguatkan sistem imunisasi dan meningkatkan kesuburan. Apa yang uniknya, Sustained release Vitamin C Shaklee akan melepaskan vitamin C secara perlahan-lahan dan akan bertahan lebih lama di dalam badan.

GLA,ESP kesuburan wanita

Set Kesuburan Wanita terdiri daripada :


GLA Complex

Berfungsi mengawal keseimbangan hormon dengan membantu membentuk persekitaran rahim yang sihat dan optimum untuk persenyawaan.Selain itu membantu wanita dalam menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur di mana ia penting untuk membantu sperma untuk berenang ke uterus terus ke tiup falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum dan memanjangkan jangka hayat sperma untuk tingkatkan peluan persenyawaan,perlekatan telur dan lain-lain. ESP merupakan sumber protein biologi yang paling lengkap berasaskan tumbuhan semulajadi ,rendah lemah,bebas kolestrol dan kaya dengan Asid Amino penting.

ESP (Energizing Soy Protein )

Ia adalah protein lengkap yang mengandungi 9 Asid Amino yang sangat tinggi nilainya dalam pembentukan sel.Protein ialah makanan asas kepada sel.Sel yang sihat akan memudahkan proses persenyawaan. Nak mengetahui lebih lanjut khasiat ESP,sila klik di sini.

Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya


Klik LIKE difanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.
  


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...