Sunday 10 November 2013

Chewable Vita - C Plus Shaklee

Chewable Vita-C Plus
Chewable Vita-C plus sama seperti Sustained Release Vitamin C dan sesuai untuk kanak-kanak dan sesuai juga bagi mereka yang sukar menelan Vitamin C dalam bentuk tablet. Antara satu keistimewaanya diperkayakan dengan Rose Hips dan Bioflavonoids.
Rose Hips
  • Rose Hips adalah buah bunga mawar.Tumbuhan ini tumbuh sehingga 10 kaki tinggi dan mengeluarkan bunga putih,bunganya sangat wangi.Apabila bunga telah mekar dan semua kelopak telah jatuh,buah bunga mawar dipilih dan digunakan untuk pelbagai persediaan.
  • Rose Hip adalah sumber terbaik Vitamin C,mengandungi vitamin C 50% lebih daripada oren.
  • Kerana Vitamin C yang tinggi dalam Rose Hip,ia adalah penggalak sistem imun yang cemerlang,dan sering digunakan sebagai makanan tambahan untuk mencegah atau merawat selsema.
  • Rose Hip terkenal sebagai vitamin kulit.Ia mempunyai keupayaan untuk membantu menjana semula sel-sel kulit baru.Ini digunakan merawat parut,jerawat dan kesan terbakar.
  • Ia juga membantu menganjalkan kulit dan melembapkannya.Ini bukan sahaja akan mencegah kedutan,tetapi sebenarnya boleh membantu mengurangkan kedutan yang telah muncul jika diamalkan secara konsisten.

Bioflavonoids

  • Bioflavonoids ialah kawan baik Vitamin C.Ia membantu memaksimumkan keberkesanan Vitamin C dengan memudahkan penyerapan badan daripada mikronutrien dan juga melindungi daripada pengoksidaan,menurut John D Kirschman,pengarang  "Nutrition Almanac".Vitamin C yang tulen dan semulajadi sahaja yang mengandungi Bioflavonoids ini. Ia tidak terdapat pada Vitamin C yang sintetik/tiruan.
*Fungsinya Vitamin C  sama dengan Sustained Release Vitamin C

Antara kepentingan Lain :

  • Menyokong sistem imun yang kuat untuk tubuh badan kita.
  • Mereka yang mengambil supplement Vitamin C setiap hari mengurangkan risiko penyakit kanser dan jantung.
  • Vitamin melindungi sel DNA daripada keroskan radikal bebas
  • Vitamin C melindungi sperma lelaki daripada rosak akibat radikal bebas.Bagi pasangan yang cuba mendapatkan anak,pastikan anda menggandakan pengambilan Vitamin C setiap hari lebih-lebih lagi jika suami seorang perokok. Golongan perokok kehilangan 100mg vitamin C setiap hari.Bagus untuk perokok juga Vitamin C Chewable ini,setiap kunyahan boleh menggantikan 100mg Vitamin C yang hilang.
  • Vitamin C berperanan besar dalam penghasilan kolagen untuk kulit sihat dan cantik.
  • Vitamin C adalah anti- oksidaan yang diperlukan oleh sekurang-kurangnya 300 fungsi metabolik dalam badan,termasuklah penggantian dan pertumbuhan tisu,gusi yang sihat.Vitamin ini juga berfungsi mengeluarkan hormon anti stress dan interferon,sejenis protein sistem imuniti yang penting.Vitamin C sangat penting untuk membina imuniti yang kuat.
  • Vitamin C melindungi sel penting dalam pembinaan kolagen dalam membina dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan dan juga sangat penting untuk gusi dan gigi sihat.
  • Di Perancis,Vitamin C yang diperkaya Bioflavonoids digunakan secara meluas untuk merawat Sakit Puan.Kandungan flavone mampu menggantikan hormon yang dapat memulihkan masalah period tidak teratur.Ia juga dikatakan dapat mencegah keguguran dikalangan ibu mengandung ( sumber Nutrition Almanac ).
 
vitamin kanak-kanak

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan mencegah            sebarang penyakit
                                                                    



Call/whatsapp 0197051983
Email :kedaikeluargasihat@gmail.com
Add fb saya http://facebook.com/entans1untuk berchatting secara langsung dengan saya
Klik LIKE di fanpage saya http://facebook.com/kedaikeluargasihat untuk mendapat DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA
konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...